Nekad cks | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cks

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402969030/

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas

Vad är ditt discord namn? ForzaBajen#4361

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Konrad Steffenbauer, kommer från österrike född 1965. Hade en rätt så tuff uppväxt då hans pappa drack mycket när han var liten. Konrad hade det tufft i skolan med tanke på att hans pappa drack och att han var ganska blyg och ensam, han vart rätt så mobbad som liten. När konrad gick i trean bestämde han sig för att sluta gå i skolan. Konrads mamma undrade då varför han inte gick till skolan, han berättade allt om att han tyckte det var jobbigt att farsan drack och att han var mobbad. Lärarna började tvivla på Konrad och undrade vad det var som var fel på konrad. Konrad berättade för lärarna och dem förstod. Nån vecka senare bestämmer sig Konrads mamma för att skilja sig med Konrads pappa. Dem flyttar bort från Staden som dem bodde i till en annan. I konrads nya skola hade han många vänner och gillade skolan, fram tills att hans mamma skulle börja dricka. Ungefär 3 månader in i nya staden började Konrads mamma dricka, det var då helvetet började. Konrad hamnade hos en fosterfamilj där han fick göra lite skoluppgifter. Medans han inte lekte eller något hade en ett intresse. Fotboll. Han började spela fotboll ute på gård... När konrad blev 18 flyttade han från Österrike till Stockholm. i stockholm började han jobba på Circle K. Han trivdes bra i Stockholm. Han jobbade på circle k i 22 år, innan det skulle bli en förändring. Han bytte inriktning till att hålla på med fordon. Efter 16 år som jobbande inom Fordon bestämmde hans sig för att Flytta till en ny stad Unive. Där äventyret inte har börjat ännu..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna spela spelet på ett roligare sätt, man lever mer som i verkligas livet också för att det blir bättre rp. Vill också få ut max av min rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dels för att det var en stor server och att när jag var inne på den för första gången tyckte jag att det var kul att spela på den och att folket som man pratade med var roliga att spela med. Efter det fortsatte jag att lira på servern.

Hur hittade du Unive? Inne på fivem sökte jag på ''swe'' och hittade Unive. Därför jag tog den var för att det var mest folk inne på servern. Har också blivit tipsad om att unive ska vara en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla rpande för varje dag som kommer och att kunna bidra till bra rp förhoppningsvis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla Rpandet, sprida glädje på servern och kunna bidra så mycket som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka