Nekad cks | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cks

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402969030/

Ditt Hex-ID: 11000011a631dc6

Vad är din discord tagg? ForzaBajen#4361

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 13 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Vdm ~Swedie.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ''körde över'' en människa som låg på marken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var utanför Marja lisas och jag kom och skulle parkera och då låg den en snubbe på marken som inte kunde ta sig upp och behövde hjälp. Hans kompis som stod bredvid och frågade mig om jag kunde köra över honom och se om han kunde ställa sig upp därefter. Körde fram lite lätt till han och kollade hur han mådde medans då hans kompis ville att jag skulle köra över honom( Vilket jag inte gjorde ) och därefter backade jag och körde iväg och skulle parkera. Medans där på skriker hans kompis att jag missade honom sedan där efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tyckte det var felaktigt pågrund av att jag aldrig körde över honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad av en bugg och överklagade då den efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åkt till parkering på direkten å sedan gått av och frågat hur han mådde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte vad saker och ting skulle kunna gå annorlunda. bara att jag skulle dragit å parkera först sedan hoppat av hojen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka