Inaktuell ckrakzzz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ckrakzzz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ralf

Vad är ditt discord namn? roffeboy.

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pelle ohlin 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,glad,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: är en före detta bilmekaniker som flyttat till staden för att starta ett nytt liv. Han är en lugn och skötsam person som älskar bilar och drömmer om att öppna en egen verkstad. Men bakom fasaden döljer sig en tuff bakgrund som fortfarande kan göra sig påmind ibland…

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig och intresannt karaktär som kommer få dem flesta o skratta. och bara en skn grabb som lyssnar på alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om du tex rånar så måste du vänta in polisen och bar inte dra från rånet

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? de har aldrig hänt men ja vet att man ska be om ursäkt och inte göra om de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte vdm altså att man inte får använda bilen som ett vapen och att man inte får sjuta nån utan anlednigng

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en rolig persson och jag bryr mig altid om andra

Senast ändrad:
Hej @ckrakzzz !

Jag vill att du utvecklar frågan: Samtliga frågor

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Tillbaka