Nekad ckrakzzz | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ckrakzzz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ralf

Vad är ditt discord namn? roffeboy.

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pelle ohlin 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,glad,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han var en gammal sångare i ett tock band och har därför en kraslig röst och han planerar att bli rikast i stan

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig och intresannt karaktär som kommer få många att skeratta

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man sksa vara rädd för sitt liv och att man måste spela med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? de har aldrig hänt men ja vet att man ska be om ursäkt och inte göra om de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte vdm altså att man inte får använda bilen som ett vapen och att man inte får sjuta nån utan anlednigng

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en rolig persson och jag bryr mig altid om andra

Nekad.
Anledning:
Utveckla Frågorna & Bytt till samma namn och på steam som dc

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka