Nekad CJTop | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CJTop

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? svitttten

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter CJ Montana, han är 23 år gammal. När CJ va ung så va han duktig i skolan, han fick bra betyg och va alltid i skolan, nu har flera månader gått förbi och han har nu slutat sista året i gymnasiet och tagit studenten. Nu letar CJ efter ett jobb, han har letat efter ett jobb i cirka 3 månader men hittade aldrig ett jobb som passade han. Nu har det gått 6 månader och han har startat upp sitt egna företag med sina 2 kompisar ''Alex'' och ''Quan'', företaget säljer exklusiva kläder. Företaget har varit uppe i 1 månad och har sålt över 12 miljoner kronor. CJ har även valt att starta ett konto på tiktok när han marknadsför sina märkesplagg som företaget säljer. Nu har det gått bra i flera månader men nu har en sak skett... Deras företags konto vart hackad och 12 miljoner kronor vart tagen av en hackare. Alla 3 är i chock, CJ,Alex och Quan har pratar med poliserna och har även tagit detta till domstolen men kommer ej att få en ersättning av sina pengar. Alla blev ledsna. Nu har det gått 1 år och alla 3 har planerat att göra ett hämnd på personen som tog deras pengar, Quan fick reda på vem det va då han använde ett program för att klura ut på vem det va. Nu har dom även fixat vapen, kläder och mer till rånet. ''Nu är det dax'' CJ och Alex sitter i passagerarsätet och Quan sitter i förarsätet. Quan kör bilen till ''hackarens'' lägenhet. Alex ser personen som tog deras pengar, han väljer att hoppa ut ur bilen med CJ för att sedan kidnappa han. Nu har Alex och CJ tagit han som gissla. Det har gått 30 minuter och nu är dom framme i gömstället, dom fick pengarna tillbaka, men vad alla inte visste va att ett vittne såg allt.. Poliserna, Fri och insatsstyrkan stormade alla hem och grep allihopa, CJ fick 2 års fängelse, Alex fick 6, Quan fick 4 och hackaren som hette ''Texas'' fick 3 år. nu har det gått 2 år och CJ är ute från fängelsätt. Han ringde sin kompis och fick ett bra start, han försöker att bli ren igen och nu lever han sitt liv. Han har start ett företag som har varit uppe i 4 år, han tjänar mer en 30 miljoner kronor på 1 år och nu åker han runt i världen och nu är hans liv perfekt. Han har sina 10 dröm bilar och sina 50 miljoner hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp nivå då jag vet hur man rp'ar seriöst osv. Jag kommer även att bidra med rp scenarions och göra allt roligt och bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låt oss säga att du och dina kompisar ska göra ett rån i stora banken, då ska ni inte ha en bil som kör i 700km, sen ska ni även inte va uppkäftiga och avbryta poliserna varje gång dom pratar, man vill att båda parterna ska ha det roligt. Ett bra rån ska vara så här: 1. Ni planerar ert rån. 2. Ni delar upp er i 2 grupper till exmepel. 3. Ni fixar gisslor 4. 1 förhandlare 5. ni har en bil som kör i cirka 300 (jag vet inte hur snabba billarna är, sen så ska ni ha respekt till poliserna. Ni ska inte göra rånet bara för pengarna, ni sak även göra rånet för rp'n och för att alla ska he det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm= När du dödar en person för ingen anledning. Suntförnuft= Nåt orealistiskt sak du gör ingame som ingen skulle göra irl. Vdm= Du använder ditt fordon för att döda folk. Powergaming= Om du till exempel krockar i 300 och du ej rp'ar skadorna Fear rp= Om någon ritkar vpaen mot dig och du rp'ar ej rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag börja spela fivem 2019 och jag började på multistaden 2020 augusti alltså og unive. Jag har totalt haft mer en 10k timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer verkligen att bidra med rp'a, det kan jag lova.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka