Nekad cjondablocc | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cjondablocc

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: cjondablocc

Vad är din steam profil länk? funkar inte:(

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? sigge#3207

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. 28 år från Irak. Jobbar vitt. Intressant med bilar och motorcyklar

Varför ska just du bli whitelistad? Spelar väldigt mycket FM så de ska bli kul att testa den här servern för den bär på ett bra rykte och verkar rolig :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Min polare är med i servern och sa att det var en bra och rolig server att köra på så vill testa den själv och spela på den.

Hur många timmar har du på FiveM? Mer eller mindre 50 timmar.

Hur hittade du Multistaden? En polare rekommenderade och sa att den var fartfylld och rolig så tänker att jag vill spela lite.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just för tillfället. Har bytt server ungefär två ggr innan så stannar på servrar som jag spelat på rätt länge.

Senast ändrad:
jag ser att du har redigerat lite på din ansökan, men lite mer får du utveckla om du vill bli whitlistad. lite energi får du lägga! ;)
så kommer denna ansökan se snyggare ut! :)

jag ser fortfarande ingen utveckling, så därmed kommer jag neka denna ansökan eftersom, du inte har lagt så mycket enregi på den, lägg lite mer energi så man vet att du verkligen vill bli whitlistad på servern, du kan göra en muntlig på discorden.
nekad.
låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka