Accepterad cjmannenjaha | Medlem ansökning [Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cjmannenjaha

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? c.j0999

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter CJ Murray och är uppväxt i centrala Rinkeby med sin pappa och 2 bröder. Vid tidig ålder vart CJ indragen i gäng kriminaliteten i Stockholms området, när han ändats var 12 år gammal så vart han tvingad av äldre att transportera vapen. Efter händelsen så vart han given en roll som springis för det lokala gänget. Efter Ca 2 år så vart han skjuten i högra axeln i en knark förhandling. Han vart tagen till ungdomsvård i 7 månader för ringa narkotika brott. Efter detta märkte CJ att Rinkeby inte var en plats han kunde stanna i han var tvungen att fly. Han flydde till Gambia med sin far 2 månader efter han släpptes. Han återvände till Sverige vid 19 års åldern och är redo för ta nya tag i sitt liv. CJ började med att söka jobb han är en väldigt glad och trevlig person med kan bli aggressiv om man snackar på fel sätt med han. Han började att köra basket i Spånga basket då han är 198 cm lång och har basket intresse men märkte snabbt att skadan i hans axel på verka han för mycket. Han valde att ta kontakt med sina gamla kompisar de valde att träffas i centrum. Han blev frågad om att komma tillbaka till hans gamla liv och tackade ja. Nu får vi se hur han tar sig vidare....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och kvalitet social RP. Kommer jobba för att bygga scenario med roliga stunder för båda medparterna. Jag vill att Unive ska utvecklas inom rpn och där vill jag hjälpa till. Har rpat på unive ca 2 år tidigare så vet hur man följer regler och hur man ska agera som en bra rpare. Jag vill se mig själv som en förbild för nya men också gamla rpare hur de kan utvecklas inom deras egna rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda personer ska ha kul i scenariot t.ex man är på ett rån och man ska ej bara spela för cashen utan att polisen ska ha en kul stund också. Det handlar om att vara mogen i sitt rpande för det ska var roligt för dig och de andra! Det är inte så svårt att bygga roligare stunder med varandra.

Hur hittade du Unive? Spelat sän innan

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka