Nekad CJ.murray2 | Ansökan till Servervakt (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C.J

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? C.J#0999

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:50-22:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 15:00-22:00
Torsdag 14;50-23:00
Fredag 14:20-03:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-23:00

Alla dessa tider är (ca) vilket menas att de kan variera från dag till dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var varit medlem i ca 3 månader men sen hände en sak som gjord att jag vart borta 1 vecka (blackad)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger, det verkar inte gå att infoga bild…

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är en servervakt en person som hjälper till på servern t.ex om han ser att nån gör fel tar han åtegärde till det. men en servervakt ska också Rpa som vanligt som vilken perosn på serven men om det ser något en person på serven gör fel kan han kicka eller sv-banna 1 timme. en servervakt ska hjälpa folk ochså t.ex man ser att nån har blivit rdm som ett t.ex då kan han reva hnm eller om man är i nått stort t.ex ett secnario. och nåting går fel t.ex ett missklick eller nån bugg så kanm man revva den personen. Det är viktigt att när man ger nån en sv-ban eller kick att man skriver vad de har gjort fel så det vet till nästa gång givetvis är det viktigt att man har klipp på det som har hänt och när man är servervakt är det viktigt att inte leka/lalla med sin perms att man är seriös, t.ex jag sitter och lall kickar mina kompisar eller revvar de för de har lite mat och inte vill åka och köpa det är helt oacceptabelt som servervakt att göra så! det borde man vet om man har en sån här roll.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag gillar Unive servern välldigt mycket och hade varit otroligt roligt att hjälpa den så gott jag kan. sen så vill jag ockås höja min rp för när man är servervakt har man ett stort och seröst ansvar i sin roll så då går det inte att lalla runt lite då och då. Och sen så klart för att höja andras rp i serven så de lär sig av misstag de har gjort. När jag var ny på serven fick jag några sv-bans för saker jag ej viste om t.ex suntförnuft osv och jag lärde mig av de så det hade varit kul att lära andra och höja deras rp för att få det bästa av Unive serven, samt att jag har haft erfarenheter som servervkat innan på Unive och att komma tillbaka hade varit skit kul!

Detta är något jag verkligen vill vara och varit innan så att hantera denna rollen kommer jag klara då jag har varit sv innan och har kunnskaper som det!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. som jag berätade i förklara en servervakt är. t.ex din kompis säger hallå jag har ingen mat och inget vatten kan du revva mig så jag får fult i mina health bars och servervakten säger ja och gör det det är korruption. eller om jag som gäng medlem IG inte gillar nån i ett annat gäng och sv-bannar honom för ingen andleding bara för att jag tycker han är dryg eller att jag ej gillar honom det är ochså. och sen så man som servervakt ser att man har lite mat och dryck i sin health bar och revvar sig själv det är abuse och så får man absolut inte göra. eller att min kompis blir skjuten ig och jag revvar hnm det är inte heller okej eller att kicka de som sköt han är inte heller okej.

Enklare sätt att säga detta är att man liksom leker med sina perms och använder de fel som jag sa t.ex revar i scenario för att vinna det eller att revar för att man har lite mat eller vatten, då använder man sina perms fel och visar då att man inte kan ha anvaret som servevakt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top