Accepterad CJ.murray2 | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

C.J

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? C.J#0999

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har en rätt så bred aktivitet, dvs att jag är mycket aktiv. Jag ha träning 3 gånger k veckan och lite smått då och då men annars är jag aktiv hela tiden.
Måndagar 15;20-23:00
Tisdagar 15:20-23:00
Onsdagar 15:20-22:00
Torsdag 15:30-23:00
Fredagar 15:00-03:00
Lördagar 12:00-02:00
Söndagar 13:00-23;00
Dessa är de tider från när jag slutar skolan tills att jag inte får spela mera. Dessa tider kan variera från dag till dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca en och en halv månad sedan jag kom tilllbaka om inte mera.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger. Det verkar ej gå att infoga en bild med jag kan vissa i intervjun sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är en servervakt någon som håller koll på serven dvs kollar så det ej lallas eller att det står bilar utsprida överallt. Vi kan bygga upp ett scenario här:
En Severvakt ska gå in på marja-Lisas och köpa en bil och han upptäcker att det lallas där då kan han gör /kick id anledning för att personen ska lära sig av sitt misstag men en servervskt ska ej gå och leta efter lallande eller regelbrott då det påverkar deras rp och det ska det avslut inte göra.

Det är också en uppgift att dva bilar som står t.ex mitt på en motorväg som någon bara har lämnat då det tar på servens prestanda och ser allmänt dåligt ut. En servevakt har också ett ansvar i det han gör han ska ej missbruka sin roll och bara banna eller kicka. För mig är oxkös en servervakt någon som tar ettt ansvar med serven för att se att alla regler följs och som vet hur man ska agera som en. Servervakter ska absolut inte abusa sin roller och använda den fel. Som sagt så har en servervakt ett större ansvar på serven än va den vanlig medlem har då han har en viss skyldig het att hjälpa serven. När man är servervakt så är man en vanlig medlem på serven med tillgång till mera och det får ej påverka din rp eller din karaktär. Man kan se servervakt som ett typ av ”jobb”. Att vara servervakt då måste man veta hur man ska agera då man har en roll som ska tas på allvar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV då jag känner att jag vill ta ett större ansvar och hjälpa servern. Jag har haft tidigare erfarenheter som SV som jag vill tillbaka till. Jag vill säga till så att alla regler följs och så det finns en bra Rp på serven.

Jag vill även hjälpa folk dvs att om jag kickar någon kommer jag ge en giltig och utvecklad anledning för han ska veta vad han har gjort för fel och lära sig. Jag vill bli det för att jag vill hjälpa så allt följs på serven och fungerar som det ska och så vi uppnår en bra rp och ett trevligt community. Sen är det ju för att jag har varit SV innan och Kaj vet hur vi jobbar och hur man ska agera som sv i olika situationer och hur man behandlar sin roll.

Sen så finns det en viss del till det att man har just de här extra tillgångarna och man ska veta hur och när man ska använda de vilket jag känner att jag gör. Man ska aldrig tveka på sitt beslut om någon har gjort fel så ska man ta återgärde till det för att hen ska lära sig av donnan misstag för att den ska förbättra sin rp

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara när man t.ex revvar sig själv för att få mer mat eller dryck nivå eller om man är skadad för att undvika att åka och handla det är en typ av abuse man använder sin roll fel liksom. Sen kan det vara lite grövre och det kan vara att t.ex man har precis rånat en butik och polisen tog dig och du lägger ditt vapen i handskfacket för att sedan dva bilen så man ska undvika fängelse straff.

Grövre abuse kan vara om min kompis t.ex dör i en skottlossning och han ber mig revva honom där använder jag mina perms fel men det kan ockås vara när man kickar någon det kan se ut såhär:
Jag och mina kompisar ska storma ett hus och det inte går som planerat då skulle jag kunna kicka några för att de ska bli färre det är korrupt att göra så. Eller det kan vara att man har toggleID på under scenario för att se vart folk är och vart de gömmer sig. Det är några exempel på hur man kan använda sina perms som SV. Så kortfattat är det när man använder sina perms fel för att vinna scenario eller att undvika saker. Som jag sa så kan jag kicka för att komma först k kön när jag ska köpa bil. Då undviker jag ett scenario
 
Tillbaka
Top