Nekad Cj Lillard | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CJ Lillard

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/harampotatis

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? E13L#7358

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 1997

Berätta om din karaktär. Han är en 24 årig kille som är uppvuxen i ett hem som var våldsamt som har kanske smittats av på hans beteende under äldre dar. På hans fritid gillar han att umgås med folk och skapa nya kontakter som kan ta fram han i livet. Han har en väldigt fin arbetsmoral som gör att han kan göra vad som helst och ändå göra det bra. Han är en driven kille som bara vill lyckas i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är aktiv och kommer att bidra till servern så mycket jag kan. Jag bryter dessutom aldrig karaktär och håller mig till RP. Jag kommer att jobba hårt med det yrket jag väljer och försöka göra kunderna nöjda.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det känns som en seriös server som är aktiv och väldigt bra. Jag har även hört mycket gott om den från mina kompisar.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar som tipsade om den,.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra så att det är så verklighets troget som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha ett bra yrke och ha fina uppfixade bilar. Även att tjäna mycket pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka