Accepterad Citron | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Citron

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121179256/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Citron#2624

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Andersson han kommer ifrån Varberg i Västra Götaland och han är född år 2000 den 25 September han är alltså 20 år gammal. Viktor's uppväxt var lite jobbig då hans föräldrar gick bort när han var 6 år gammal i en bilolycka och det inträffade stort i hans liv vilket gjorde han ledsen och nere. När detta inträffade så informerade polisen nära släktingar att detta hade inträffat och då så svara faster Astrid väldigt snabbt att hon kunde försörja Viktor. I början var det jobbigt för han eftersom hans faster var tvungen och jobba mycket på sjukhuset, men med tiden så blev det bättre och bättre. När Viktor var 14 så åkte dem två utomlands till USA och där ändrades allt då dem tittade på en bilshow och då hitta han sitt stora intresse för bilar och blev jätte motiverad och glad för att jobba hårt. Sen pluggade han mycket så han skulle få ett bra jobb så han kunde köpa sin drömbil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag känner att jag kan bidra en del till communityn i multistaden genom att vara en god person mot andra både utanför och i RP. Sen har jag också tidigare erfarenheter inom rp på konsol där jag rpade mycket inom en period av några månader varannan vecka då jag har skilda föräldrar vilket kan göra det svårt att vara just inne i själva sessionen trots det lyckades jag ta mig till staff positionen i DOIJ och träffade nya personer lärde mig hur jag ska bete mig mot folk i och utanför rp men när jag är hos min pappa där min dator är försöker jag vara så aktiv jag kan inom rp. Men nu har jag lagt undan konsol rpn sen några månader tillbaka och nu har jag skaffat en dator och har en kompis i multistaden som berättar allt och hur bra det är och jag hoppas att jag också kan få vara med och ta min rp till en ny nivå och träffa nya människor men främst ha kul!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad i Multistaden för att träffa nya människor och nå en ny level av roleplay utifrån mitt förflutna i konsol där jag lärde mig nästan så mycket man kan men jag har hört och sett att i FiveM så är det annat då man kan ha menyer custom bilar och jobba riktiga jobb och kunna sälja och köpa saker på riktigt inte peka och köpa saker med karaktären. Jag har också hört från min kompis och titta på livestreams och klipp på youtube och twitch och det ser jättekul ut och jag vill gärna va med och få uppleva det!

Hur många timmar har du på FiveM? ( ksk 30min) Jag har inte spelat på fivem så mycket men jag har spelat jättemycket på konsol i DOIJ xbox servern vilket jag har slutat med nu när jag har skaffat en dator och nu har skaffat fivem och jag tror att det kommer bli kul och jag kommer förstå väldigt fort hur höga krav det är jämfört med kontroll.

Hur hittade du Multistaden? Genom min kompis och sen dess har varit super intresserad

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej i konsol servern gick jag utan straff i 5 månader sen blev jag trött för konsol är väldig tråkigt när man har gjort det flera gånger om varje dag varannan vecka.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men har som sgat spelat på en konsol innan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka