Accepterad Cirrus9 | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cirrus9

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? djuuuuu. / Cirrus9

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Lucas är en kille i sina bästa år som efter en tuff uppväxt har stegvis dragits in i det kriminella livet. Lucas har under sina senare år tillbringat dagarna på olika arbetsplatser så som chaufför åt DHL m.m.

Det är vid sidan om som Lucas involverar sig i den kriminella världen. Skulle du fråga Lucas själv ser han det endast som en bråkdel av sitt liv, men det han inte är medveten om, är hur det kommer att öka kraftigt inom snar framtid.

Lojalitet, heder och hårt slit är Lucas tre byggstenar i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En positiv och rolig atmosfär. Lucas namn kommer att bli välkänt i staden som en (oftast) pålitlig och lojal människa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att följa exempelvis polisens order.
Scenario: Polis stannar mig för fortkörning. Det ska inte leda till RDM av sagd polis, istället ska jag lyssna och besvara polis.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM, VDM m.m är inte tillåtet. FearRP ska följas.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har många år på nacken med DarkRP på Gmod specifikt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är alltid positiv och älskar rollspel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka