Nekad cino | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cino

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? cino

Vad är ditt discord namn? cino07327

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin Andersson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Spännande Rolig Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Martin Andersson är 20 år gammal och kommer från Borås. Han hade en riktigt trygg uppväxt i en familj som alltid fanns där för honom, vilket gjorde att han sällan behövde oroa sig över någonting. Förra året gick hans flickvän, Alexandra, plötsligt bort och det var helt fruktansvärt jobbigt för Martin eftersom de hade varit tillsammans ända sedan han var tolv. Det tomrum hon lämnade efter sig var enormt, och under en lång tid kände han sig helt vilsen. Samtidigt insåg Martin att han fortfarande har ett liv att leva, och att han vill göra något som både hedrar Alexandra och får honom att må bättre. Hans kärlek till bilar har alltid funnits där, så han bestämde sig för att satsa på att bli taxichaufför. Genom att köra taxi hoppas han kunna träffa nytt folk och hitta tillbaka till lite av den glädje han förlorade. Han tänker att det kanske kan leda till nya vänskaper och möjligheter som kan hjälpa honom att läka och gå vidare. Allt känns fortfarande tungt, men han försöker tro på en ljusare framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Martin Andersson bidrar med sin ungdomliga energi och samtidigt en djup sorg, vilket skapar känslosamma scenarion.
Hans intresse för bilar och planer på att köra taxi öppnar för nya RP-möjligheter kring transporter, samarbete och uppdrag i spelet.
Den trygga uppväxten i Borås, i kombination med förlusten av hans flickvän, ger en komplex karaktär som kämpar för att hitta balans mellan hopp och förtvivlan.
Genom att söka nya vänner och livsmål skapar Martin en berättelse om återhämtning, relationer och personligt driv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du ger den andre chansen att lyckas och skina i berättelsen, istället för att alltid försöka vinna själv. Det handlar inte om att medvetet förlora hela tiden, men att se till att spelet blir roligt och rättvist för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag faktiskt inte jag gillar att följa reglerna för att spelet ska kunna verka så verkligt så möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, NLR, Visa alla respekt och spela med sunt förnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att spela datorspel på min fritid och jag vill spela med min storebror så vi ansöker till denna servern tillsammans.

Nekad.
Anledning: Ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka