Nekad Cillian.M | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Murphy

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117296412/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Larsson

Vad är ditt discord namn? Roland#0462

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mårten Dahl och han är 28 år gammal och lite av vad man kallar en Juridik/politik nörd helt enkelt, Han älskar att kolla igenom debatter på youtube och läsa lite om Lagar och rätt för att utvidga sitt intresse lite mer

Han är född och uppvuxen i Fiskebäck vilket är ett område väster om Västra frölunda i göteborg och hade en bra uppväxt förutom en Mamma som oftast var iväg på jobbet så han var ensam med sin far mestandels av sin tid, Hans Far var stor inom börsen så det var hans sätt att leva på och hans mor var advokat vilket var en av anledningarna han intressera sig så för att bli advokat.

Han har svart hår och inget skägg så han är ju definitivt en i mängden. Eftersom att han hade en far som jobba på börsen och en mor som var advokat så hade han ju pengar och han blev upplärd med att klä sig och ha lite vett och etikett så att säga. han gillar att klä sig i kostym eller bara skjorta.

Han gillar är en riktig finsmakare och försöker få tag på så fint han kan och om det är mat eller bilar spelar ingen roll han försöker få det bästa bara. han kommer därmed inte nöja sig förrän han får som han vill och tror att det kan leda till en rolig rp för alla.

Missta det inte med att jag rpar för makt och pengar utan föredrar bara att spela som en mer rik och bestämt karaktär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är mogen och har en speciell stil vid RP som gör att många kommer ha en bra tid runt om mig, Jag har spelat väldigt mycket FiveM så kan mycket regler och är en väldigt dedikerad spelare. Jag kommer också bidra med en charmig och överlag rolig människa som försöker ge en bra stund.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Själva servern ser bra ut och av vad jag har hört är modsen bra och svarar snabbt om det är något.

Hur hittade du Unive? Satt och kollade på twitch och såg en person som satt och spela på just Unive och det såg intressant ut så kände att jag kunde ge det en chans.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förhoppningsvis jobba inom polis eller Advokat. Något lagligt med andra ord som har med lag och rätt att göra.

Och att kunna få höja servern samt min egna nivå av rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ge mig och andra spelare på servern en bra tid och försöka höja nivån på servern med min egna RP förhoppningsvis, Kan ha blandat ihop frågorna men hoppas det ger svar på frågorna iaf.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka