Accepterad Ciken | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ciken

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198153965839/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Ciken#6942

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Han är en kille från storbritanien som är 23 år och heter Ciken Slick. Hans uppväxt var väldigt dålig pågrund av att hans pappa lämnade honom innan han föddes och mamman blev deprimerad och tog många droger. Ciken har en vänlig personalitet och hjälper vänner om de behöver något men gör illegala saker som användning av knark och säljer även det.
I många år tog Ciken många droger pågrund av att hans mamma inte brydde sig om honom och inte försökte hjälpa han.
När Ciken blev 18 år överdoserade hans mamma. Ciken då tänkte att han ska börja tjäna pengar och flytta ifrån Storbritanien. När Ciken blev 22 år fick han tillräckligt med pengar att resa till Unive City.
Ciken tog det första flyget till Unive och ska nu försöka få ett bra jobb med bra inkomst, men bra inkomst betyder inte att han ska göra det lagligt dock.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är en av de bättre och mer advancerade servrar som har många roliga och häftiga scenarion samt seriösa spelare som letar efter samma RP upplevelse som mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill att folk ska känna igen mig som den snubben som har en jätte bra RP och att de vill fortsätta gör RP scenarion med mig igen som rån eller business deals. Samt vill jag göra roliga scenarion med mycket skämt, skratt och seriöshet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att när man är i ett scenario som t.ex en polis, och är på plats på ett bankrån och de kriminella smiter, man ska jaga de kriminella men man ska inte förstöra scenariot genom att köra rätt in i bilen eller skjuta de kriminella direkt. Man ska kunna ge motparten en chans att göra något innan du själv gör något, för att ge alla en bättre RP upplevelse

Hur hittade du Unive? När jag tryckte på play var det den första servern som kom fram på sökbaren. Ända sen dess har jag älskat servern.

Godkänd efter muntlig intervju välkommen till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka