Accepterad Churchill | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Churchill

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198359035280/

Ditt Hex-ID: steam:110000117c4bd90

Vad är din discord tagg? GANGSTA BEAÑOS#1251

Vem var det som bannade dig? Akzab

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~!Akzab

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag försökte tjuvkoppla en bil på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och skulle ta ut min bil ur garaget men den var inte där. Jag förstod att min bil var hos bärgaren och att jag inte då hade någon bil för tillfället. Jag hade bråttom till valmo plocket för jag var skyldig ett mc gäng lite blommor. Jag hade väldigt bråttom och jag tänkte inte på att det inte är så logiskt att sno en bil framför många på piren. Men jag hittade en bil som var öppen satte mig i den och började tjuvkoppla den och efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt jag som gjorde fel och inte tänkte på att det var ett väldigt öppet område där många brukar befinna sig men jag tänkte att jag skulle kunna göra det lite diskret. Men i efterhand så förstår jag verkligen att det jag gjorde var fel och suntförnuft så det var alltså inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skrev en för vet inte riktigt hur många gånger jag blivit bannad förut men jag har tagit lärdom av dom och kan rpa bättre nu för tiden. De bans jag fått har oftast också var felaktiga och det typ riktiga jag fått var i början när jag var ny och inte kunde rpa så bra men är bättre nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är det klara att inte försöka sno en bil på piren utan jag skulle ringt till någon så de skulle kunnat hämta mig eller be om skjuts till bärgaren så att jag skulle kunnat ta ut min egna bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att verkligen inte sno bilar på öppna och allmänna platser där många brukar vara. Jag förstår nu i efterhand att det verkligen kan ses som suntförnuft och det kommer inte att hända igen. :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka