Nekad Churchill | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Churchill

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198359035280/

Ditt Hex-ID: 110000117c4bd90

Vad är din discord tagg? Big beaños#1251

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat log ~Eken. Återstår: 6 dagar 22 timmar 57 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att jag inte tänkte mig för när jag blev dödad på motor vägen längst upp och jag visste att det bara var 2 sjuksköterskor inne. Detta gjorde att jag visste att jag troligtvis inte skulle bli räddad längst upp på mappen eftersom jag låg död på busshållplatsen innan i 20 min. Men jag förstår att det var mitt fel att lämna efter ca 1 minut vilket räknas som combat log så det var mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte på motorvägen när vi stötte på några grabbar som hade kört ner i ett dike och vi stannade för att kolla till dem och se vad som hade hänt. En av snubbarna som var ner i diket var jätte otrevilg och började spraka på våran bil för att han trodde att vi hade kört på honnom tidigare. Men vi sa att vi inte hade gjort det men han forsatte att slå på våran bil så min kompis och jag väntade på att de andra hade åkt och sedan så gick vi tillbaka ner till han för att visa att han inte bara ska anklaga folk. Min kompis gick fram och knivhögg honnom vilket var fel eftersom han inte var kriminell och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra men vi började springa därifrån. Men han som min kompis hade dödat hade sin kompis uppe på vägen som började skuta på oss och mördade oss båda. Vi låg där i ca en min innan vi lämnade för att vi tänkte att vi aldrig skulle bli räddade längst upp på mappen men det var fel av oss. Vi skulle ha vänta längre en en minut innan vi lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan det var helt jag som gjorde bort mig för att jag visste inta att min kompis bara från ingen stans skulle knivhugga han i diket. Men det var också mitt fel eftersom jag själv valde att lämna efter en minut vilket var dumt av mig för jag skulle tänkt lite innan jag valde att lämna så tidigt. Så det var inte en felaktig ban utan det var jag som inte tänkt och jag ska verkligen tänka på det tills nästa gång.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för fearRP och sunt förnuft. Jag blev bannad för fearRP ganska tidigt på servern. Jag var ny och jag blev rånad av en kriminell. Istället för att göra som rånaren sa så sprang jag därifrån. Då lärde jag mig att ta RP:n på ett mycket mer seriöst och att verkligen värna om mitt och andras liv i alla scenarion. Sedan blev jag bannad för sunt förnuft. Det var också när jag var väldigt ny på servern. Då tänkte jag mig inte för och tog upp en kniv på en öppen plats och blev avstängd nästan direkt efter vilket också var förståeligt. Då lärde jag mig att man verkligen ska utgå från logik i sina handlingar och då självklart inte visa upp sin kniv för andra spelare på en allmän plats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunnat göra annorlunda var att verkligen tänka efter innan jag lämnade så tidigt. Jag skulle nog också bara ha kunnat lämna han i diket men han var väldigt kaxig och han skadade min bil. Men det var som sagt bara jag som inte tänkte mig för och gjorde bort mig. Jag lovar också att verklige tänka på combat log tills nästa gång jag blir dödad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att verkligen tänka på combat log och att inte ta saker för hasta som att till exempel låtit ha i diket vara. Men som sagt så lovar jag att aldrig upprepa detta misstag och att verkligen tänka efter nu innan jag väljer ratt lämna servern.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka