Accepterad Churchill | Ban överklagan [Isak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Churchill

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198359035280/

Ditt Hex-ID: steam:110000117c4bd90

Vad är din discord tagg? BEAÑOS#1251

Vem var det som bannade dig? ~Alexander.

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: TH Abuse ~Alexander.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag använde min faällkniv för tidigt och tog Th lite för tidigt i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb stod och sjöng på någon låt vid garaget så jag bad han hålla käften för ingen ville har han sjunga. Sen så skulle han vara jätte kaxig och skit och sa att vi kan prata runt hörnet eller nåt. Vid detta tillfälle så visste jag att han skulle försöka robba mig så jag stannade lite längre bort vid ett hörn och hoppade ut ur min bil. Han började bara slå mig från ingen stans så jag slog ner han. Sen efter det så går jag tillbaka till min bil och ska köra iväg men då så bara springer han upp till min bil och hoppar in. Han vägrar hoppa ur så jag tänker att jag lika gärna kan ta och kidnappa han då för han slog mig och var så jävla kaxig. Jag kör bort en lång bit på ön medans han bara sitter i min bil och snackar skit. Efter ett tag så hoppar vi båda ut vid ett gömt ställe och då så drar han upp en pistol direkt. Jag hoppar ut ur bilen och tar upp min händer. Sen så bara säger han att jag ska skita i min bil och börja simma under pistol hot. Men han tar ned sin pistol och håller inte i den i ca 10 sekunder. Så jag väntade så länge innan jag tog upp min kniv och tog han i Th. Sen så gick vi ner till stranden där jag släppte han och bad han lägga alla sin vapen på marken och sen bad jag han simma ut till havs för att jag skulle kunna springa tillbaka till min bil snabbt och dra. Sen drog jag och körde iväg och sen gick jag off så jag var inte inne på spelet i typ 1 timme sen kommer jag tillbaka och är bannad i 5 dar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var nog inte en felaktig ban för jag tog han i TH lite för tidigt. Men eftersom fällkniven inte har någon animation av någon skum anledning så väntade jag så länge efter att han tagit ner sin pistol. Men det var nog jag som gjorde fel där annars tycket jag det var ett bar scenario där jag vände mot rånaren och vann. Men som sagt det var nog jag som gjorde fel och jag har tagit lärdom och detta kommer inte att upprepas i framtiden :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skrev en för vet inte riktigt hur många gånger jag blivit bannad förut men jag har tagit lärdom av dom och kan rpa bättre nu för tiden. De bans jag fått har oftast också var felaktiga och det typ riktiga jag fått var i början när jag var ny och inte kunde rpa så bra men är bättre nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var nog att ta fram min kniv och vänta en stund innan jag tog han i TH. Men var nog bara lite stressad under scenariot och jag förstår nu att det blev lite fel med TH så tidigt. Men tills nästa gång kommer jag att vänta en stund och sen ta i th. Så jag har lärt mig att var försiktig med TH och använda den på rätt sätt nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara varsam med TH och att kanske inte använda fällkniven för den verkar som sagt inte ha någon lång animation för att ta upp den. Men jag har verkligen lärt mig att använda TH på rät sätt i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka