Accepterad Churchill | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Churchill

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198359035280/

Ditt Hex-ID: 110000117c4bd90

Vad är din discord tagg? GANGSTA BEAÑOS#1251

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Streamsniper ~AO

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har ingen aning har inte gjort något fel antar att det var för att jag syntes på någons stream hur det äns är logist

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod utanför ett ställe som verkade ha rave och pratade med en snubbe i typ 2 min och efter det så kom den här andra snubben som tydligen är någon streamer och efter det så pratade vi med han. Vi pratde ett tag och han sa att det inte var ett rave här utan att det var ett vid casiont så vi drog dit istället. Efter ett LÅNGT tag så skulle jag gå i tjänst för att jag är en UNDERSKÖTERSKA och då ligger han på golvet får hlr av min kolega och efter att han vaknat så frågar jag vad som hänt och då så säger han att han trillat av ett tak och sedan från ingen stans så blir jag perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban för att det var streamern som körde upp till mig helt random när jag snackade med en snubbe och det var tydligen streamsnipe för att jag syntes på hans stream eller något vet inte riktigt hur det är logist att man ska bli perma bannad då. Sedan ett långt tag efter det så syntes jag på hans stream igen när jag bara skulle gå i tjänst och då blir jag perma bannad. Så jag anser att det var en felaktig ban alltså man kan ju inte banna någon för att man snackat med en snubbe som tydligen är en streamer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skrev en för vet inte riktigt hur många gånger jag blivit bannad förut men jag har tagit lärdom av dom och kan rpa bättre nu för tiden. De bans jag fått har oftast också var felaktiga och det typ riktiga jag fått var i början när jag var ny och inte kunde rpa så bra men är bättre nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har ingen aning eftersom jag blev perma bannad för att jag synts i en snubbes stream så ska jag nog inte prata med någon då för jag vet inte hur jag ska kunna veta om det är någon som stremar eller inte. Så jag har ingen aning om hur jag skulle kunnat ha gått tillväga på ett annat sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag antar att jag lärt mig att inte gå i närheten av någon som stremar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka