Nekad Churchill | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Churchill

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/7656119835

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Big beaños

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 7 dagar lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Eken~combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag verkligen inte tänkte mig för och lite gjorde bort mig. Under ett scenario där jag blev mördad på motor vägen och jag tänkte mig inte för innan jag lämnade men jag lämnade för jag visste att under just den tiden så var det bara 2 sjuksköterskor inne på servern. Men det var helt mitt fel att inte tänka på att inte lämna efter en minut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde förbi någon på motorvägen och efter ett tag så körde vi förbi honom igen och han trodde att vi hade kört på honom innan. Så han var jätte kaxig och började slå på min bil så jag och min kompis hoppade ut och sa att om han gjorde det igen så skulle vi döda han. Han sket i det och gjorde det igen och då hoppade min kompis ut ur bilen och knivade honom. Efter att vi hade knivat han och börjat gå tillbaka till min bil så kom hans kompis och sköt ner oss båda. Jag och min kompis låg döda i ungefär en och en halv minut efter att vi lämnade servern för vi var längst upp på mappen och tänkte inte att någon sjuksköterska skulle komma och rädda oss. Vi lämna också eftersom jag själv innan hade legat döda på busshållplatsen i ca 15 min. Men nu efter att jag fått svar från support så förstår jag själv att det helt var mitt fel och att jag verkligen inte tänkte mig för. Så nu framåt kommer jag verklige natt tänka på combat log och att inte ställa till med mer problem på servern och för att inte behöva slösa staffs tid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan det var bara jag och min kompis som gjorde fel i den situationen. Jag är helt medveten nu om att jag inte tänkte mig för och att jag skulle legat kvar död och jag kommer verkligen inte att upprepa detta fel. För nu så förstår jag också att man verkligen måste ta RP:n på ett mer alvar och där med ligga kvar när man är död. Så nej det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde bort mig och jag ber om ursäkt för att ha ställt till med problem på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det jag har lärt mig från mina tidigare bans är att verkligen lyssna på rånaren när man blir rånad och inte råka göra fear rp. Jag lärde mig också att verkligen inte ta upp vapen när offentliga platser som vägar nära torget. Jag har nu också lärt mig att inte använda animationer på helt fel sätt så att det tillexempel inte blir som lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda i situation var att jag och min kompis tillexempel bara skulle låtit han på motorvägen vara. Vi hade också kunnat tänka lite extra och verkligen inte lämnat servern för vi skulle egentligen bara legat kvar döda. Så det fanns en del saker vi hade kunnat göra annorlunda som jag verkligen nu också kommer att ta med mig i framtiden för att det här inte ska upprepas igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig att ett ta serverns regler på ett mer alvarligt sätt och att verkligen tänka mer innan jag gör det jag gör. Jag ska nu i framtiden mest låta andra vara och att inte försöka skapa en dålig situation så att någon blir dödad eller dåligt behandlad. Jag ska också nu framåt verkligen ta serverns rp på ett mer allvarligt sätt och verkligen inte göra bort mig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka