Nekad Churchill | Anmäl en servervakt [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Churchill

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Winston

Vad heter du på discord? BEAÑOS#1251

Vad heter personen du ska anmäla på discord? (Bert prevolnik) NeO#8267

Vad har han gjort fel? Han har Sv bannat mig för att jag kört framför honnom i en kö till vianor när han inte satt i sin bil som stod stilla. Jag anser att detta inte äns kräver en kick eller bann för att man lika gärna kan prata om det ingame.

Har du bevis? Inte klipp för mitt fivem kraschade när han bannde mig så jag kunde inte klippa men jag har bild på min bann som jag dock int kan skicka här man den finns i en ticket jag gjorde det står: Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntfönuft, trängs i kön på vianor ~NeO. Återstår: 0 dagar 0 timmar 20 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Va någon annan med i händelsen? nej

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? ja och han anser att det han gjorde var helt rätt och nödvändigt. Han ljuger också om vad som hände ingame för att försöka bevisa att det han gjorde var rätt vilka jag anser är fel.

Hej, finns tyvärr inget vi kan göra då det inte finns bevis.
Absolut du har blivit bannad det kan jag se, men jag måste se vad som hände (alltså händelsen) om jag ska kunna göra någon åtgärd.
Hände något liknande igen så klippa det och skicka med klipp i din anmälan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka