Nekad CHUPACABRA | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHUPACABRA

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Julian Borgström

Vad är ditt discord namn? CHUPACABRA_10

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ravy Baby och fyller 24 år den 31 december, Ravy Baby är en person som strävar om att bli en mekaniker hos Mekonomen. Ända sen liten har Ravy velat va en mekaniker då han alltid har haft ett intresse för bilar. Det gick från dagar till veckor och veckor till månader. Tillslut fick Ravy iden att laga folks bilar och hjälpa folk med deras bilar. Då var det dags för Ravy att köpa en bil och bilen blev en Saab 900 Turbo. Ravy Baby hade alltid ett intresse för drift bilar, det var då därför han köpte en Saab 900 Turbo då den var en bra drift bil. När han började köra bilen så fick han en stor adrenalin känsla igenom kroppen då bilen kändes rätt för Ravy och han började köpa och sälja bilar, problem kom och gick med bilen , men Ravy fixade dom då han fick lära sig mycket av mekaniker av sin pappa. Ravy Baby har en bra personlighet och är det mesta en glad och festlig människa av sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra RP och även följa alla regler på Unive servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så man kan göra bättre på motpartens sida. Detta gör man för att det ska bli mycket roligare rp och för ett mycket bättre scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp jag har läst reglerna. RDM (RANDOM DEATCHMATCH) Det innebär att om din vän bråkar med någon tex då får du inte gå fram eller slå ner den personen. FEARRP Tex du åker själv till en bondegård plötsligt dyker 4 beväpnade bilar upp från mörket och dom riktar vappen mot dig och du springer därifrån, alltså du måste värna om ditt liv som du gör irl. NLR är Tex du blir kidnappad vid ett gänghus dom dödar dig och efter din återuppstånde går du och berättar vem som dödade dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat på massa andra spel, vet hur det ska gå till till mesta del.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle verkligen vilja jobba på Mekonomen eftersom jag gillar bilar och jag vill hjälpa folk.

Nekad. Vad kan du bidra med till serverns RP?. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka