Nekad chrunice | Medlem ansökning - BING

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chrunice

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198341092508/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Chrunice#6073

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Persson, är 25 år och är född inne i stan. Som liten var Philip aldrig en av de populära ungarna. Han gillade musik och var allmänt estetisk. Efter skolan ville han göra en förändring i sig själv och beslutade sig för att bli en gruvarbetare. Dels för att det ligger bra pengar i att arbeta som gruvarbetare men också för att hans familj inte klarade sig på pappans lön. Philips mål är att arbeta sig uppåt i samhället. Han gillar inte mobbning och våld på grund av sin uppväxt så därför skulle han kunna tänka sig ett yrke inom polis eller ambulans.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle kunna tillföra mycket i RP då jag gillar att spela med i olika scenarion. Ett plus är också att jag inte blir begränsad kommunikationsvägen utan kan vara aktiv i alla situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god attityd och roliga RP tillfällen. Jag spelar alltid med oavsett vad som händer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Trots att det går dåligt för en själv i ett visst scenario så bryter man inte RP. Utan om du blir hotad så spelar du rädd, eller om du blir slagen så spelar du att du har ont.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en kompis.

Nekad, fel svar på "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka