Nekad chronic.zz | Medlem ansökning [Sixten100p] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chronic.zz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Chronic.zz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Ludvig Andersson och är 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam och bra person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ludvig Andersson och kommer att rpa som polis. Han är 23 år gammal och hade precis gjort klart sin aspiranttjänstgöring. Han hade alltid drömt om att vara polias när han var liten. Han ville alltid hjälpa folk och förminska brott och ta fast brottslingar. Så fort han fyllde 18 och tog körkortet så sökte han till polishögskolan. Några dagar senare så fick han ett mail från polishögskolan om hans svar på ansökan. Han var glad att den hade kommit men nervös för om han blev nekad. Han klickade på mailet och såg att det stod han blev godkänd och när han skulle börja som studerande. Han gick till sina första utbildningar och tyckte det var roligt men tufft. Efter en lång period så blev han godkänd i polishögskolan och skulle börja sina första pass som aspirant. Han fick göra tuffa beslut och en gång under aspiranttjänstgöringen behövde han ge beskedet om att någons barn hade dött. Just då började han tycka att jobbet är jätte tufft och tappade fokus då och då i tjänst. Han gick till en psykolog som jobbar inom polisen och pratar med de anställda som behöver någon att prata med. Psykologen tyckte han skulle gå i skrivbordsplikt och inte jobba ute i patrull eftersom han inte var redo efter det som hade hänt. Efter en lång stund så var han redo igen för att gå i tjänst. Han gjorde klart sin aspiranttjänstgöring och firade sedan med nära och kära. Sedan så lärde han andra aspiranter och utbildade de till att bli assistenter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan följa reglerna och bidra till en bra rp stämning. Jag kan också vara ktiv varje dag och göra bra rp scenarios som folk tycker om.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex om är gisslan och gisslantagaren vill komma undan måste du hjälpa och visa fear rp. Man ska då hjälpa motparten att vinna som tex jag ska göra allt i min makt så gisslantagaren kommer undan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, jag har alltid följt reglerna och gjort mitt bästa inom rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: man får info får någon annan stans som tex min kompis ringer o säger de rånar mig, rpar jag på det så blir det metagaming. Suntförnuft: man tänker innan man går något men också funderar på om det man gör skulle hänt irl eller om hen skulle verkligen gjort det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
klart

Nekad
Anledning: Inte varit inloggad? Inga logs inga connections till servern ingenting.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka