Accepterad Chrizz | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chrizz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199078618584/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? Chrizz#5153

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Diaz och är en man född 2000-04-12 i Stockholm. Leon är en väldigt öppen person och man kan snacka med honom när man vill i princip. Leon är en väldigt skämtsam person och väldigt rolig. Leon är en väldigt effektiv man och han älskar att jobba för att en dag så vill han nå sina mål med att bo i en stor villa och ha fina bilar att åka runt i. Leon har också ett väldigt stort intresse för bilar och hans favorit bilmärken är BMW, Audi och Lamborghini och Mercedes Leon har även en brorsa och dom har haft en ganska tuff och svår uppväxt med tanke på att deras morsa dog när dom var små och deras farsa var en drogmissbrukare. Han har alltid velat leva ett rikemans liv samtidigt som han ser upp till fel människor som sin bror som har varit kriminell som fick Leon att också få kontakter inom den kriminella världen.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt intresserad av just rp och jag kunna göra lite mera som t.ex. jobba på bilfirman och bli bättre på rp och utveckla min karaktär. Jag skulle också säga att jag är väldigt bra på det jag gör och är väldigt effektiv. Jag tror jag kommer kunna bidra mycket till servern och alla andra som spelar igenom att vara aktiv och lägga ned tid på servern. En anledning till att jag vill bli whitelistad är just att kunna utveckla mig inom flera jobb och sist men inte minst hjälpa andra inom mitt jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill kunna spela tillsammans med mina vänner och skapa roliga scenarion som inte bara handlar om att vinna

Hur hittade du Unive? Mina vänner har tipsat mig om den här servern och det verkar som ett roligt community med bra rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna bygga upp mig vare sig det är inom den kriminella världen eller inom den lagliga världen, så att jag kanske kan spara upp till en cool bil är liknande. Men har inget speciellt mål med karaktären vill bara spela för skojs skull helt enkelt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på makt rp men vill testa något nytt så valde att ansöka hit
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top