Inaktuell ChristofferWanzel | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du detta förslag?

• Nej

Votes: 0 0.0%
  • Avstår

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    8
  • Omröstningen stängd .

Christoffer Wanzel

Icke Medlem
Meddelanden
636
Reaction score
18
Berätta om ditt förslag Flera personer tyckte om mitt förslag i förslags kanalen på discord så tänker att jag gör en post här också så kan ni ju skriva vad ni tycker, kortfattat: jag vill ha papperskorgar i Multistaden.

Tack för visat intresse!

Hur ska förslaget implementeras? Papperskorgas ska sättas ut på obestämda men endå relevanta platser runt om Multistaden som man kan använda för att slänga saker som inte behövs längre. efter en obestämd tid ska sakerna i papperskorgen försvinna så att dem inte blir cloggade med massa skit.

På vilket sätt är det en förbättring? Den absolut största förbättringen detta kommer att införa är att folk inte bara slänger skit på marken, vet inte hur ofta jag har jobbat på sjukhuset och folk kommer in och bara lägger av sig saker i lobbyn. detta gäller självklart inte bara sjukhuset utan jag har märkt av att folk bara slänger saker lite här och vart som dem inte vill ha längre. väldigt många gånger jag går förbi ett hörn och så ligger det t ex 40st hamburgare på marken.

Ett annat sett detta kommer vara en förbättring är att RP nivån kommer att få en liten boost, hur menar jag då? Jag menar på att personer som rollspelar som t ex uteliggare har en plats att söka igenom i hopp om att få tag på lite mat/vatten men även en RP förhöjning inom den kriminella scenen då man hade kunnat använda papperskorgarna som en plats att dumpa bevis material så som droger och mindre vapen.

sen vet jag inte hur mycket småsaker påverkar serverminne men jag kan tänka mig att ha ett ställe man kan använda för att "deleta" småsaker kan vara ett bra sätt att inte lägga onödig press på serverminnet.

Länkar och annat material som visar förslaget: inga länkar men om intresse finns kan jag göra en snabb bild i paint för att illustrera haha

MVH: Christoffer

Tillbaka