Nekad christoffer | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christoffer

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? Christofferlään#6794

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2004

Berätta om din karaktär. christoffer barson är en riktigt tung grabb, ärlig, rak och om man vill ha hans respekt måste man tjäna den. med det så menar jag att ``visa respekt så får du respekt``. Christoffer Barson kommer från södra sidan av stockholm, där mycket kriminalitet har skett, han såg sin bror begravd när han var 16 år. han bär på sår men endå så står han på sina tår. farsan var stor kriminell och han kallades för godfather bland trakterna. Christoffer ser upp till sin pappa och därför vill han bli en stor kriminell i multistaden där alla ska visa respekt åt honom. han vill helst samarbeta med stor kriminella grabbar också, vilket ger mer styrelse över olika platser som farmen till exempel. Christoffer är bara 20 år med mycket erfarenheter, frågan e hur? jo han var med sin storebror och pappa när det gällde äffarer. han såg mycket gäng krig och han såg hur hans pappa hantera krigen. han hantera dem igenom att prata först. om dem inte fatta det så blir det skjutningar. Christoffer är inte rädd för döden, hans pappa och bror döda så han antar att han kommer att leva med dem när tiden e ute för honom.

Christoffers intressen är smycken, bilar och massa pengar. tjejer är värdelöst för honom, de kommer och går.

man ska aldrig nämna hans bror eller hans pappa för då blir det inte roligt för hen som snacka.

Varför ska just du bli whitelistad? jag älskar att spela i multistaden. det är ett spel. men känns som verklighet. älskar detta och vill forsätta. har velat spela detta länge men har aldrig hittat det tills mina vänner berätta hur man gjorde så köpte jag ny dator och allting för detta. jag tar det här på högsta allvar och kommer att göra ett utmärkt jobb, jag kommer köra så realistiskt som det går att köra. Jag ska visa folk att det finns så mycket i multistaden o göra. allt från kriminalitet till olika jobb. alla ska kunna vara sig själva utan att någon ska störa sig på hen. jag kommer bidra med mycket repsekt o visa folk hur detta fungerar, speciellt folk som behöver hjälp. gör redan det fast än jag själv inte har sökt. har alltid vetat att man måste söka för whitelist för att kunna göra saker och ting så har sagt det till flera människor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? det är en riktigt bra server med seriös rp ingen lallar. staffs gör ett utmärkt jobb, allt känns så bra på denna servern. har testat på olika servers har inte hittat en enda som e lika bra och seriös som denna server. denna server passar mig perfekt och har alltid och kommer för alltid att spela här.

Hur hittade du Multistaden? via mina vänner som spelat här. Dom har alltid visat på snap grupper, och sagt, kom in och kom in, så jag spara ihop pengar för en pc och så fixade jag allting.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mycket faktist, vill hjälpa till och öka realismen på denna servern. ha kul med vännerna, skryta om sina bilar, bli rik, leva livet som aldrig förr. man lever engång. vill lära känna nya spelare, så man kan hjälpa varandra med olika saker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? när jag var bannad så testade jag heartbreak och några andra. det var inget för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka