Christoffer Runsten
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MuffMix
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer
Vad är ditt discord namn? MuffMix
Vad är ditt födelsedatum? 7 November 1999
Berätta om din karaktär. Är en nyfiken, snäll och en mycket pratsam med många idéer
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är rätt ny på detta och har försökt hitta rätt server men bara nått fram till stökiga servrar men sen såg jag denna och blev mycket intresserad
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många olika att va med och mycket att hitta på, mycket god genemskap
Hur hittade du Unive? Hittade själv på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få nya vänner och utöka gemenskapen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara omtyckt och förstå hur intressant RP är
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamän
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer
Vad är ditt discord namn? MuffMix
Vad är ditt födelsedatum? 7 November 1999
Berätta om din karaktär. Är en nyfiken, snäll och en mycket pratsam med många idéer
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är rätt ny på detta och har försökt hitta rätt server men bara nått fram till stökiga servrar men sen såg jag denna och blev mycket intresserad
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många olika att va med och mycket att hitta på, mycket god genemskap
Hur hittade du Unive? Hittade själv på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få nya vänner och utöka gemenskapen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara omtyckt och förstå hur intressant RP är
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamän