Nekad christoffer | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christoffer

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: steam: Annabellexog, på fivem multi staden så heter jag: Christoffer Barson

Vad är din discord tagg? christofferlään #6794

Vem var det som bannade dig? samuel

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför jag blev bannad. och helt ärligt jag gjorde ingenting som skulle kunna få mig och bli bannad. jag körde bil och snackade med min kompis. vi skulle bara fixa pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle precis åka till weed stället, när jag åkte in dit men den röda saaben som min kompis ägde så såg jag polisen, jag vände bilen och skulle åka in till stan, jag hann inte ens åka ut så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. antingen så var det fel person han banna, eller så var det missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. engång blev jag bannad i 30 min, minns ej varför vet bara att jag var nybörjare. och nyligen blev jag bannad för suntförnuft och jag lärde mig min läxa för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hmm, vet faktist inte, om jag vet varför jag blivit bannad så skulle jag kunna svara på frågan, men helt ärligt jag har läst reglerna och jag gjorde inget fel där. men ifall jag gjort något fel så ber jag verkligen om ursäkt. jag vill spela, det är så kul o få spela i mutlistaden och jag ber verkligen om ursäkt om jag gjort något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lärde mig sist och det kommer aldrig att hända att jag åker ifrån polisen när dom ber mig att stanna. nu så vet jag inte varför jag blivit bannad så jag kan inte svara på denna fråga.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top