Nekad christoffer | Ban överklagan [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christoffer

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: eichouechristoffer

Vad är din discord tagg? christofferlään #6794

Vem var det som bannade dig? quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning, lallade inte någonstans, det var slags mål mellan mig och moden quirkz, han satt o börja prata om mammor så jag började också och bam jag blev utskickad det är flera vittnen för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i torget och gjorde en boxningsring och så bråka vi, men döda aldrig varann. sedan började han vara jobbig och säga hund hund hund hela tiden och svära till mammor, så jag började svära tbaka och så banna han mig för lallare när han själv var värre

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktid ban var det pågrund av att det inte var något lall. isåfall lallade han också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft, grovpowergaming och ooc ingame, har tagit lärdom av det och kommer aldrig att ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte, kanske inte ens lägga min tid på honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. lägg inte tid på jobbiga mönniskor

Har du läst våra regler? Ja
 
Allt hörde ihop med ett scenario, det var ingen lall någonstans, vi snacka om varandras morsor och så blev det street fight detta händer i verkligheten också. Allt detta var ett scenario.
 
Förlåt nu när jag kollar på videon så var det inte quirkz som ja bråka med det var ingen mod alls, det var någon Hammar blablabla venne fan ngt med Hammar som ja bråka med och det sjuka är att han inte är bannad när han var värre. Men helt ärligt ingen borde blir bannad för detta var en scenario, det var riktigt bråk.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top