- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 64
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Eichouechristoffer eller AnnaBelleXog
Vad är din discord tagg? Christofferlään#6794
Vem var det som bannade dig? Adam ugglan
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anledning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag körde bil. Exakt ingen krocka på mig för min skärm. Och jag körde inte över någon med min bil. Jag kan svära på allt jag har att jag inte gjorde det.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Man kan inte bara banna hej vilt, jag har skärpt mig, jag åker med en vanlig bil precis när jag ska svänga in i motorvägen så kommer en rs6a med hög fart och krockar.. jag hann inte reagera, stod bara still, inte en enda skrapa var i min bil.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft och rdm, jag har lärt mig och det kommer aldrig att ske igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte. Finns inget o lära sig. Gjorde inget fel
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Eichouechristoffer eller AnnaBelleXog
Vad är din discord tagg? Christofferlään#6794
Vem var det som bannade dig? Adam ugglan
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anledning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag körde bil. Exakt ingen krocka på mig för min skärm. Och jag körde inte över någon med min bil. Jag kan svära på allt jag har att jag inte gjorde det.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Man kan inte bara banna hej vilt, jag har skärpt mig, jag åker med en vanlig bil precis när jag ska svänga in i motorvägen så kommer en rs6a med hög fart och krockar.. jag hann inte reagera, stod bara still, inte en enda skrapa var i min bil.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft och rdm, jag har lärt mig och det kommer aldrig att ske igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte. Finns inget o lära sig. Gjorde inget fel
Har du läst våra regler? Ja