Accepterad christoffer | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christoffer

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409

Ditt Hex-ID: ni har den redan venne hur man gör.

Vad är din discord tagg? christofferlään#6794

Vem var det som bannade dig? benkt

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? id peek

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? benkt säger att jag id peeka vilket stämmer. jag visste att det var gobta men jag forsatte rpa på det för jag visste fotfarande inte ifall någon var där ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ett vapen på min hand och jag sprang upp för ett ton, när jag sprang upp för tonet så visste jag att gobta var där uppe men jag fosratte rpa på det så jag rpa på att jag hörde ljud. vilket stämde så jag gick ner för stegeln och sa abåw det är någon där uppe. så jag gick upp för att dubbel kolla, jag gick upp halv vägs och jag hörde ljud av en gåoendes man uppe så jag tänkte precis gå ner och bam, jag fick flera skott och dog. så jag tycker att jag inte gjorde fel för att jag måste ha id peek hela tiden för att jag är en server vakt detta är 1. plus att jag forsatte rpa som att jag inte visste att det var gobta där uppe. logiskt tänkade gjorde jag där. jkag hörde ljud och gick ner. sen så gick jag upp för att dubbel kolla och så blev jag skjuten. hade jag id peekat och inte brytt mig så hade jag aldrig gått upp igen. logiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban var det. för att jag rpade på att jag hörde ljud. och så gick jag upp igen för att dubbel kolla. det sjuka är att jag till och med sa ´´ey jag hör ljud´´ sen gick jag upp för att dibbel kolla bara. och så blev jag skjuten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft, rdm tror jag och powergaming. rdm var missförstånd. men alla andra bans har jag tagit lärdom av och det har aldrig upprepats igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte. gjorde inget fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top