Accepterad christoffer | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christoffer

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: eichouechristoffer.

Vad är din discord tagg? christofferlään #6794

Vem var det som bannade dig? adam/ugglan

Hur lång tid var din ban? 30 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming plus vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ingenting. detta är en felaktid ban jag lovar. adam låt oss prata om detta i discord. detta är skitsnack vdm är skitsnack och powergaming. för det första jag såg inte ens dig, för det andra jag fick inte en enda skrapa på bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en lila rolls royce, och så körde jag ut till motorvägen, så fort jag svängde in mot motorvägen så såg jag bara en rs6 krocka. helt ärligt enligt adam så krocka jag in i honom. i min skärm så såg jag inte en enda skrapa, inte en enda. det måste ha varit lagg. plus att jag knappt hann reagera såg knappt honom han var i så hög fart. när han krocka. så stod ja ba still helt tyst i chock som om det vore verklighet. när jag skulle åka till honom så såg jag en ban. en ban där det står powergaming, vdm. vilket inte stämmer alls med situationen. iaf för min skärm. allt detta känns bara fel. och jag lovar hade jag gjort fel så hade jag sagt det. och plus hade bett om ursäkt för det. jag lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felasktig ban. jag gjorde inget fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft och lånade ut min dator till min lillebror. jag har lärt mig mina fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte. finns inget jag kunnat ha gjort annorlunda. kanske jag borde ha stannat och kollat åt vänster innan jag svängde in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag kanske borde vara med uppmärksam

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top