Accepterad christoffer | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christoffer

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: steam: Annabellexog, på fivem multi staden så heter jag: Christoffer Barson

Vad är din discord tagg? christofferlään #6794

Vem var det som bannade dig? samuel

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag vet inte varför jag lovar jag kan svära på exakt allting jag har. ingen aning, vill spela. om ni kanske förklarar vad jag gjorde för fel så skulle det endå vara oki. men det finns ju exakt ingenting jag kommer på som var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle till weed stället, jag såg polisen därefter skulle jag åka ifrån med en röd saab vilket var min kompis, jag hann inte ens åka ut så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban tror jag, det kanske var någon annan dom ville banna. jag lovar er jag gjorde ingenting.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för någon anledning i 30 min när jag var nybörjare. och senast så var det missförstånd av mig, jag åkte ifrån polisen när polisen bad mig o stanna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vet faktist inte vad jag kunde ha gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lärde mig sist ja. men vet bara att jag inte har gjort något fel denna gången, och om jag hade gjort något fel så ber jag verkligen om ursäkt för det och jag skulle gärna velat höra vad för fel jag gjort. så jag kan lära mig till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka