Accepterad christoffer | Ban överklagan [Birful]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christoffer

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130134409

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: eichouechristoffer.

Vad är din discord tagg? christofferlään #6794

Vem var det som bannade dig? sverigeedemokrat

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pågrund av att jag råkade säga några fel ord som läs reglerna och sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var 2 personer som pratade på ett fel sätt, och ville hjälpa dom med att säga, man får inte säga så. att man måste ha koll på vad man säger och inte säger. sedan sa jag läs reglerna, ville bara hjälpa till för grabbarna var rätt nya in till multistaden enligt dem. så jag valde att hjälpa de med att säga läs reglerna, och att man måste prata som i verkligheten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel. men samtidigt känns det som att jag endå gjorde något bra där. fast än jag inte behövde bry mig så gav jag de varningar om att de kunde bli bannade ifall någon hörde, istället för ban så sa jag flygbiljett och sånt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft, grovpowergaming, jag har lärt mig av alla misstag, kommer aldrig att ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte lägga i mig och bara gå därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. och förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka