Accepterad Christianab | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Christianab

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? christian20232010

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Chrille Andersson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? givmild, snäll, kärleksfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: chrille andersson föddes i familjen andersson år 2000, när chrille var 3 år gammal dog hela hans familj i en helicopter crash förutom nasse andersson som är hans storebror. både chrille och nasse växte upp fattiga men lyckades komma ut ur fattigdommen och valde att starta ett nytt liv i unive. dem har bott här ett tag nu och nasse lever redan sitt drömliv i staden och nu är det dags för chrille att få upleva det fina som staden erbjuder.chrille andersson är stort intresserad i bilar och drömmer om en stor bilcollection och en stor platform på sociala medier.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med god energi och roliga scenarion som rör unives rp frammåt. jag bidrar även med tankesättet att få rp nivån högre genom att ta scenarion mer seriösa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? exempel kan vara att du blir kidnappad och bara för att du är i den dåliga situationen väljer du att dumma dig och bryta mot regler som failrp , att spela för motpartens vinst innebär självklart att alla scenarion ska vara lika kul för alla så bara för att du är i fel sits innebär det inte att du ska förstöra rpn för den som är i rätt sits

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har hamnat i ett scenario där jag fearrpar för cirka 3 månader sen där jag lärde mig att vara mer vaksam i min rp. finns inte mycket att säga förutom att jag har inte har failrpat på någotvis därefter

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man använder sig av fordon för att döda någon, detta är självklart failrp. copbait du är utråkad och väljer att få polisens uppmärksamhet, detta är suntförnuft och självklart failrp. suntförnyft, att du gör något ingame som du aldrig hade gjort irl till exempel slår folk på sjukan. detta är självklart failrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget specielt förutom att jag har spelat på unive ett bra tag nu och bidragit med mycket roliga minnen och allmänt bra rp under min tid och vill jätte gärna fortsätta mitt rpande på en ny start.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka