Accepterad Christian_Z | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Christian_Z

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198039211693/

Ditt Hex-ID: 110000104b49ead

Vad är din discord tagg? Christian#0404

Vem var det som bannade dig? PolarBear

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom jag körde för snabbt i staden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde 200 km/h i staden istället för 80 km/h. Jag vet att jag inte borde ha åkt så fort men jag hade ingen aning om att man kan bli avstängd på grund av det. Jag har läst alla regler väldigt noga men jag hittar inget angående det. Jag trodde helt enkelt att om man kör för snabbt så har polisen rätt att stoppa en och ge en böter eller annat straff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ingen felaktig ban men jag hittar inte att det står någonstans att man kan bli bannad på grund av fortkörning. Det var väll lite otydligt med det, men nu vet jag att det är det så jag ska inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare haft två 1 timmars avstängningar också gällande sunt förnuft fast angående något annat, och en 15 dagars ban för OOC in-game vilket jag överklagade och fick godkänd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu vet jag att fortkörning bryter mot reglerna så ifall att jag kunde backa tillbaka tiden så hade jag inte kört så fort som jag gjorde och bara ha kört i 80 km/h.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man kan bli avstängd på grund av fortkörning så det ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka