Nekad christian10 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christian10

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199405784290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian Cakar

Vad är ditt discord namn? Chris17.#7288

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lomi Gravenberg Lomi är 32 år brun hårig medelång och är gift. Lomi älskar verklugen att jobba han kan inte lsuta jobba. Hans dröjobb är att bli polis. Lomi kommer kämpa för att få de jobbet. Lomi har alltid älskat fotboll och gör det fortfarande Lomi är även en mycket social och trevlig person. Det har han alltid vart och kommer alltid att vara. Han älskar att få ny vänner både på fritiden och på hans jobb. Lomi har pluggat ekonomi i tre år vilket gör de enklare för honom att hålla koll på hans ekonomi. Han är väldigt bra på de

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för jag har efarenhet av roleplay sen 2 år tillbaka. Det innebär att jag kommer vara väldigt realistiskt när det kommer till olika slags rån,kidnappningar och andra sammanträffande. Jag kommer även försöka göra servern bättre genom att vara väldigt social. Det innebär att jag inte kommer gå runt och inte säga ett endaste ord utan det menas med att jag kommer försöka skaffa många dialoger med många främlingar som jag inte känner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt trevlig personlighet i staden genom att försöka lära känna många olika personer. Jag kommer även inte gå arbetslös utan jag kommer hjälpa till genom att ha ett jobb som hjälper Unive på ett väldigt posetivt sätt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska försöka skådespela så bra som möjligt och vara så realistikt som möjligt t.ex i ett rån skulle jag göra så här jag skulle lyssna på rånarnas krav jag skulle också vara livrädd och jag skulle agera som ett riktigt rån

Hur hittade du Unive? Jag hittade de genom en youtuber / twitch streamer som heter COSMO. Varje gång man ser honom köra får man suget att köra själv,

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka