Nekad christian10 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christian10

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405784290/

Ditt Hex-ID: 11000015628dce2

Vad är din discord tagg? chris17.

Vem var det som bannade dig? t4arget

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-18 220852.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror eller rättare sagt vet att det jag gjorde var fel och att jag ångrar det mycket. Men det som gjorde att de bannade mig var att jag kallade en grabb svartskalle tyvärr och jag vet att jag gjorde fel så utan att tänka blev jag så nervös att jag lämnade utan att tänka till och faktiskt kunna be om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var på väg mot sjukan från Marjas med min bil. Jag svänger in till parkeringen och parkerar min bil i garaget. När jag har parkerat bilen möts jag av en sjukvårdare vid namn Jamal och 2 grabbar som jag inte har känt sen innan. Jag går till Jamal för att få hjälp alltså sjukvård. De två grabbarna väljer att tränga sig före och då utbrister ett slagsmål. Det blir så stort att till och med staffs får rycka in och be oss att sluta slåss. Sedan efter det när slagsmålet är slut börjar de provosera och säga att jag luktar piss och att jag är ful. Jag vill inte att de ska komma iväg med att ha kallat mig det, så utan att tänka ser jag att ena personen är svart och kallar honom då "svartskalle" helt utan att tänka vilket jag ångrar så sjukt mycket, t4arget har speccat och hör att jag kallar honom det. Då skriver han, "vem sa det" grabbarna pekar på mig och utav reflexer blir jag så rädd och nervös att jag utan att tänka lämnar spelet för att jag vet att jag har gjort fel. Jag gjorde det alltså helt utan att tänka för att jag blev så rädd och nervös för min framtid här på Unive vilket jag ångrar mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var en alldeles rätt ban och jag har lärt mig en stor läxa och jag kommer absolut att lära mig av detta misstag att aldrig mer lämna spelet på det sättet eller kalla någon svartskalle. Jag gjorde det helt utan att tänka och det var så otroligt fel. Men bannen var helt rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det har inte hänt vad jag vet om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ja! Istället för att kalla honom svartskalle hade jag kunnat rp:a och göra ett bra scenario utav situationen eller bara gå där ifrån tanke på att jag redan då visste att de bara ville göra mig arg. Om jag istället hade gjort ett scenario hade jag inte heller lämnat spelet pga av rädsla och nervositet utan att tänka samt inte kallat honom svartskalle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag till 100%, aldrig utrycka mig rasistiskt och göra så bra scenario av alla möjliga situationer så jag slipper bli rädd och nervös så att jag behöver lämna spelet utan att tänka samt kalla en medspelare ett rasiskt ord vilket var fel! Men jag kommer aldrig mer lämna spelet på detta sätt samt utrycka mig på det sättet och jag hoppas att jag kan bli förlåten för mina gärningar!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka