Nekad Christian008 | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Christian008

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160155807/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? Christian 08#2947

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Christian han har haft en väldigt bra uppväxt. Christian och hans föräldrar bodde i Stockholm i Tullinge när han var liten. När Christian var 2 år så fick han en bror som skulle heta Adrian. Christian var väldigt glad för sin bror, stolt. När Christian var 11 år så började han intressera sig för bilar. När Christian blir 18 år så tar han studenten och detta var ett stort steg för han men också ganska skönt för han var väldigt trött på skolan. Christian han träffas sin livs kärlek när han är runt 19 års åldern och hon heter Maria. Jocke kör bil på fritiden och dröm jobbet är att bli mekanom. Christian är en ganska hård människa men på insidan så är han mjuk. Christian har ett stort hjärta och tycker om alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra till en bättre upplevelse i servern. Och även göra staden tryggare och bättre så fler folk börja spela så servern, Jag kommer att göra så nya spelare kommer göra staden till en bättre och tryggare stad. Genom att vara trevlig och hjälpsam och så. Jag älskar även och jobba. Min karaktär tycker även de är bättre när flera har kul istället för att en har kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös Rp nivå hos er och Roliga och bra Scenarios För eran server och vill försöka undvika alla som lallar för jag kommer vara seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? et är att man ska tänka på alla i scenariot och inte bara på själv du ska kunna förlora ett scenarion allt handlar inte bara om en själv det handlar om andra och att det ska vara roligt att rpa

Hur hittade du Unive? jag tittade på youtube på någon som hette philip320 och han gjorde vidios om unive och unive såg hjete rolig ut så jag provade på och det var den roligaste staden någonsin !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka