Accepterad Christian Lindberg | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Christian Lindberg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/krrippa1/

Ditt Hex-ID: 11000013ee4bb8e

Vad är din discord tagg? krrippa#9845

Vem var det som bannade dig? alexander2005

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde en bil där man inte ska köra bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade precis fått reda på vart det nya säljet är men bara på gps i bilen. Så jag åker dit för att sälja men eftersom jag inte vart där åker jag fel först. Sen åker jag längs med ån som dem sa och hittar stället. Går in och säljer och sen åker tbx på vägen och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det kanske den inte va men 7 dagar känns väldigt överdrivet , va själv på platsen med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tog 1 varv på piren och tuta några gånger så fick jag 5 dagar för lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat parkera bilen och gått upp till säljet som man kanske hade gjort i verkliga livet. och kanske inte åkt själv när jag aldrig vart där innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Ska läsa igenom reglerna igen och inte bryta mot nått igen. man lär sig av sina misstag och blir bättre på rp

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka