Nekad Chrispher Jönnson | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Ditt discord namn: pablo_cuba

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? RealPaolo23

Varför tror du själv att beslutet togs? De drog in min roll eftersom jag reloggade efter jag tagit vård. Alltså för att min krycka försvann. Jag förstod efteråt att de tydligen måste dra in Krim roll när man reloggar när man har krycka och att det uppenbarligen var en regel. Jag förstår mitt misstag till 100% och visste inte om detta innan. Nu har jag full koll på det och det kommer inte att hända igen. Det var inte med avsikt som jag undvek kryckan och jag behövde relogga eftersom mitt spel var helt fryst för mig och jag hackade fram.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt eftersom jag nyss kom tillbaka till Unive, köpte Krim för 4 dagar sedan och hade inte koll på denna regel. Det är mitt ansvar att hålla koll och jag borde haft koll på den. Jag hoppas jag kan få tillbaka min roll och förbättra mig. Jag ska i framtiden alltid hålla koll på alla regler så detta eller något liknande aldrig sker igen. Detta kommer aldrig hända igen och jag ber hemskt om ursäkt!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag själv har inga bevis för denna indragna roll men staffs har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka