Nekad Chrispher Jönnson | Beslut Överklagan [Oge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Ditt discord namn: pablo_cuba

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? oge, lk040,ken,ABM,Hapyxz,Bubbelgum,realpaolo23

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag sköt utan att prata jag var ej social i scenariot. och att de var cp gjort av mig att hoppa ut ensam mot 2 bilar.

Hur är beslutet felaktigt? De är inte felaktigt men jag tycker att de är för hårt att dra in krimen på direkten utan någon varning jag tycker att jag borde få en eller två krim varningar så att jag skulle kunna förbättra mig inom krim rpen eftersom jag är ganska ny inom krim rpen så blir de svårt för mig att utveckla min rp inom krim om jag inte får några varningar innan dom drar in krimen. jag förstor att jag gjorde fel i det scenariot men ifall jag hade fått en eller 2 krim varning/varningar så hade jag kunnat lärt mig av mina misstag och ta tag i de och förbättra mig. Jag förstor erat beslut och jag accepterar de men jag skulle jättegärna få en till chans och få 1 eller två krim varningar så jag förstor att det jag gjorde var vekligen fel som jag nu förstor men jag hoppas verkligen att ni kan ge mig denna chans så jag kan förbättra min rp inom krimen. Jag vill kunna bidra med bättre rp på denna server och skapa roliga scenarion. Som sagt är jag ganska ny till krim rpen så ifall jag hade kunnat få krim varning istället så hade jag kunnat förbättra min rp och fortsätta skapa roliga långa scenarion på servern.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jcJ2RlkMf4zCb8eDD?invite=cr-MSxIOGIsMjE5OTczOTkyLA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka