Accepterad Chrispher Jönnson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nxr_fatalz

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad är din discord tagg? pablo_cuba

Vem var det som bannade dig? ViggoVej

Bild på banmeddelande: williamban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom jag ensam hoppade ut på två bilar och sköt mot dem. Jag förstår nu i efterhand att det var ett grovt regelbrott och grov sunt förnuft vilket jag inte riktigt tänkte på och uppfattade just i den stunden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått flera gpser av mina gängmedlemmar till en plats där motståndare skulle finnas, så jag åkte dit och stötte på två liknande bilar på vägen. Jag väljer att själv hoppa ut och rikta på dem helt själv vilket var helt efterblivet inser jag i efterhand. Just i stunden tänkte jag att de möjligtvis kunde ha kidnappat mina gängmedlemmar, men förstår ju nu också att det kan ha varit vilka som helst i dem bilarna och det är helt fel och grovt regelbrott att hoppa ut själv på två bilar. Jag tog det inte försiktigt för min karaktärs liv vilket som sagt var så efterblivet det bara kan bli och jag förstår inte var jag gjorde det. Jag tar verkligen lärdom av denna ban och ser till att det aldrig sker igen. Helt fel av mig och riktigt dåligt gjort av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt han. Jag gjorde bort mig helt och bröt mot en regel grovt. Jag tar verkligen verkligen lärdom av bannen eftersom jag i efterhand inser hur fel det blev och hur dåligt jag skötte scenariot. Jag bröt bland annat mot sunt förnuft rakt av och gjorde verkligen bort mig. Det är ett så grovt fel av mig att jag inte förstår hur jag lyckas och jag förstår till 100% min ban och jag skäms för att jag gjorde fel. Det ska aldrig ske igen, det ska jag verkligen se till.
Jag är ingen problemspelare egentligen och ber så hemskt mycket om mitt fel, hoppas ni kan låta mig visa er att jag ska förbättra mig och att jag faktiskt lärt mig något. Vill verkligen visa er att jag kan förbättra mig och bidra med en mycket högre och bättre rp nivå.

Jag har verkligen tagit lärdom av mina bans. Jag vet inte hur jag ska kunna visa det nu mer än att skriva det, men om ni ger mig en chans så kommer jag verkligen att visa att jag aldrig mer ska göra något sådär efterblivet. Det var verkligen helt pantat av mig att göra så och vet inte vad jag tänkte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare för clogg när jag var helt ny på FiveM och på Unive. Under den tiden kunde jag inte riktigt reglerna men det tog jag verkligen lärdom av och sedan dess har det aldrig skett igen!
Har blivit bannad några mer gånger men inte så grova bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade antingen kunna låtit bilarna vara och då hade scenariot aldrig hänt och jag hade inte brutit mot reglerna isåfall.
Annars kunde jag väntat på fler folk från mitt gäng, förstärkning och vi kunde sedan tagit ett snack med dem bilarna eller t.ex kidnappat de för att få ett längre scenario utav det. Det hade blivit mycket bättre istället för en kort skottlossning och där jag även bröt mot en regel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig något enormt. Man måste verkligen tänka noggrant innan man gör något. Man måste tänka flera steg framåt, vad sina handlingar får för konsekvenser. Man ska aldrig göra något ingame med sin karaktär som man aldrig hade vågat göra irl t.ex. Jag tar verkligen lärdom av detta, jag hoppas verkligen ni kan ge mig en chans att bättra mig. Detta kommer aldrig ske igen. Jag tar verkligen åt mig att det ni säger till mig, kommer aldrig göra om detta!

Jag är helt efterbliven och dum i huvudet som gör som jag gör och jag förstår verkligen det nu i efterhand. Jag vill verkligen visa er staffs att jag kan bättre nu och att jag verkligen tagit lärdom av denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka