Nekad Chrispher Jönnson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nxr_fatalz/

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad är din discord tagg? wss1337

Vem var det som bannade dig? anis68an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-24 134727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte säker vrf eftersom jag ej körde med fusk under tiden jag blev bannad och sen frågade jag om bevis och då sa dom fråga emilia. Då frågade jag emilia och hon ingorerade mig och skickade bara massa lall gifs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog afk i mitt gänghus var och pissade sen när jag kom tillbaks så stog de på min skärm att jag hade blivit bannad för fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet ej vrf jag blev bannad så kan ej säga om de är felaktigt eller inte eftersom jag inte fick något bevis eller nått jag stog bara afk utan något fusk eller något så vet ej vrf dom ens banna mig för fusk eftersom jag inte ens hade något fusk nerladdat på min dator undertiden som jag blev bannad för fusk. jag blev dessutom bannad från unive discorden för jag bad emilia kolla pm och då blev hon arg på mig och sa nej och skrev nått konstigt som jag inte förståd var hon menade. Men iaf jag kan erkänna att jag har använt fusk förut på unive men de var när jag var med i meta discords och sånt där de var grupptryck och jag rpade med folk som jag igentligen inte borde haft rpat med. eftersom de var bara problem när man rpa med dom. jag ångrade starkt att jag navände fusk i december och efter jag vart unbannad från meta discord bannen så tog jag bort alla mina fusk filer men de fanns fortfarande kvar bilder från när jag hade haft fusk (de var gammla bilder) så jag är inte säker om de var på grund av de jag vart bannad för eller inte. men som sagt så har jag absoulut lärt mig överdrivet mycket efter just denna ban och de var ett stort misstag för mig att använda fusk i december och att jag ens tog bilder när jag använde de. jag förtsår nu och tycker själv de är töntigt eftersom de inte är en flex att fuska på ett spel och de var drf jag tog bort filerna efter min ban i decembras. men som sagt bilden från när jag hade fusk (förut) kan ha spridits säg och därav kan staffsen trott jag fortfarande fuskade (vilket jag inte gjorde under tiden jag fick denna ban). jag hoppas verkligen du kan godta min förlåtelse 320 och så jag kan få motbevisa att jag har lärt mig eftermitt misstag och kunna bevisa för dig att jag lär mig efter saker jag gjort fel. Jag ber om ursäkt att jag har använt fusk och jag kommer absoulut aldrig använda de igen och de har du mitt ord på. Jag förstår att ni valde o banna mig ifall de var pågrund av bilden jag hade tagit i decembras och förstår verkligen varför ni bannade mig isåfall men jag har verkligen lärt mig och förstår att de var de största misstaget jag nånsin gjort. MVH wss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade kunnat valt att inte sitta i den bilen och jag hade kunnat sagt till grabbarna i bilen att vi skulle åka i väg från skottlossningen istället för mot den men nu efter kommer jag på att jag borde gjort de men nu när de redan hänt så ångrar jag att jag inte gjorde de. så snälla kan jag få en till chans och visa att jag förbättrat mig. Jag har också fått samma bans som min lillebror har fått eftersom de är ip bans så då får jag samma bans som min bror får.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De är ganska simpelt jag skull igentligen aldrig haft fuskat och de har jag absoulut fattat nu och jag kommer inte ens få en blekandes tanke på att använda fusk igen. detta är en lärdom som jag tar vara på och ifall jag får en till chans så kommer jag kunna motbevisa mina misstag och bidra med fin social rp på servern. jag hoppas du kan förlåta mig 320 och ge mig en till chans så jag kan få motbevisa för unive att jag inte är en fuskare utan en grabb som kan rpa och kan bidra med hög rp nivå och fin social rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka