Accepterad Chrispher Jönnson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nxr_fatalz/

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad är din discord tagg? pablo_cuba

Vem var det som bannade dig? ac

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 195753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De var ej jag som blev bannad de var min brorsa som blev anticheat bannad och eftersom vi är på samma ip så blev jag också ac bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med mina vänner sen när jag kom hem och skulle gå in i unive stog de att jag var ac bannad och då frågade jag min bror vad dehär var och då sa han till mig att medans jag var ute med mina vänner så blev han ac bannad och han berätta att han fick bannen när han tog svetlana i sandy.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig eftersom jag inte ens fått bannen utan min bror fått den och man kan se i logs själv att de inte skrivits in någon ac ban på mig men på min bror bara men eftersom vi är på samma ip så får jag samma bans som han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare bland annat en gång när jag bytte server så blev jag bannad och en gång när jag var helt ny inom rp, då blev jag också bannad. Dessa misstag har gjort att jag verkligen lärt mig och tagit lärdom. Jag har aldrig gjort dessa misstag igen vilket visar att jag alltid tar lärdom. Framöver kommer jag vara väldigt noggrann med vilka server jag är med i samt vilka personer jag umgås med och pratar med för att säkerställa att ingen verkligen skulle göra något sådant här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort ågot anorlunda eftersom de inte jag som blivit bannad. De var min brorsa som blev bannad och vi är på samma ip så ingen aning vad jag skulle kunnat gjort anorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka