Nekad Chrispher Jönnson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nxr_fatalz

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad är din discord tagg? nxr_fatalz

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: pbanunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Själv så tror jag att staffs bannade mig för clogg. Jag var i scenario och lämnade spelet för att jag verkligen behövde dra. Om jag hade kunnat hade jag gärna fortsatt scenariot, men klockan var mitt i natten och jag var tvungen att dra. Men jag förstår nu att oavsett om det är mitt i natten eller inte så måste man fortsätta scenariot eftersom det blir väldigt skev rp om man bara lämnar mitt i scenario. Även om jag ju kanske inte alltid kan styra om jag ska komma in i ett scenario, så måste man alltid spela klart scenariot. Det är det viktigaste jag lärt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett tag sedan jag vart bannad, men ska förklara så bra jag minns det. Jag hade polisen efter mig och hade legat gömd i vattnet ett tag. Klockan är mitt i natten på mig och min pappa är arg på mig för jag inte stängt av än. Jag har försökt avsluta scenariot men, det går ju inte alltid när det är långa scenarion. Så tillslut så stänger jag av för det blir bråk hemma och jag kan inte spela mer. Jag vet nu att man aldrig, verkligen aldrig ska stänga av i ett scenario eftersom rpn blir så dålig. Det blir otroligt tråkigt för motparten och jag kan tänka mig hur det skulle kännas för mig och jag var poliserna. Men i detta fall så var det inte så att jag lämnade för att få behålla grejer, utan det var för att jag hade panik för jag behövde stänga av. Men jag har lärt mig nu att tänka på att antingen hålla mig ifrån platser sent på kvällarna där det kan bli långa utdragna scenarion för att detta inte ska bli igen. Även om det är sociala långa utdragna scenarion som man alltid strävar efter och ha kul så ska jag försöka undvika det de tiderna som jag vet att jag snart ska stänga av. Jag har även pratat med mina föräldrar nu så jag alltid kommer kunna spela klart ett scenario om det inträffar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en korrekt ban. Cloggar man ska man bli bannad, det förstår jag verkligen. Det har gått ett tag sedan jag blev bannad, jag har tänkt över min ban och läst på regler osv. Regeln combat logging har jag speciellt läst, och jag förstår verkligen varför jag blev bannad. Nu har jag bestämt mig för att överklaga den, och jag vill kunna bevisa att jag kan förbättra mig. Om jag sätter mig in i motpartens situation så förstår jag hur skev rpn blir och dåligt det ser ut. Ska absolut aldrig hända igen och jag ber om ursäkt. När denna ban inträffade så var jag också ganska ny på rp, jag hade inte fullt koll på alla regler och konsekvenser av allt. Nu när jag har koll på allt, så kommer det aldrig hända igen och jag accepterar och förstår varför jag blev bannad. Även fast jag inte visste vad konsekvenserna var av detta var när jag gjorde detta regelbrott så borde jag ändå tänkt efter lite själv och inte gjort det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag blivit bannad två gånger tidigare. Jag kommer dock bara ihåg en ban, men har för mig att jag blivit två gånger. Iallafall, den gånger jag kommer ihåg var att när jag var icke medlem, helt ny på fivem och roleplay så gick jag in på Marja-Lisas och bara skrek. Dåligt och omoget beteende av mig och förstår till 100 procent varför jag blev bannad då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat spela klart scenariot så hade det inte varit något speciellt med det. Då hade det blivit ett roligt längre scenario, som polisen förmodligen hade vunnit, men kanske skulle jag vunnit nästa gång? :) Oavsett vem som vinner så är det kul med ett långt och utdraget scenario med social rp. Där det inte behövs skjutas så mycket och man kan prata sig igenom det mesta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig enormt mycket. Jag har läst på reglerna flera gånger om och om igen, jag har lärt mig alla konsekvenser och jag förstår själv att rpn blir skev av detta. Detta ska aldrig hända igen och jag ångrar mig något enormt. Jag har lärt mig att alltid spela klart scenarion, oavsett vad som händer. Scenarion är något som alltid kommer vara kul, oavsett hur det går. Även om det inte var av den anledning jag clogga nu då. Men som jag tidigare nämnt så har jag även pratat med mina föräldrar att jag nu alltid får spela klart scenarion. Det är viktigt att alltid avsluta scenarion, för att det ska kunna vara kul för båda parter i ett scenario. Hoppas ni kan ge mig en chans till att bevisa mig för er, att jag mognat och kan rpa på hög nivå!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka