Accepterad Chrispher Jönnson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nxr_fatalz

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad är din discord tagg? pablo_cuba

Vem var det som bannade dig? William.9

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: pbanwilliam.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom jag var med i en discord server där en person hade skickat ut en bild på philip320 och eftersom jag inte rapporterade in det så blev det som att jag deltog i doxxingen. Jag förstår nu att jag verkligen borde gjort det och varför, men jag visste inte tidigare att jag var skyldig att rapportera in det och tänkte inte heller så mycket på det. Staffsen trodde även att det var en meta discord vilket jag anser att det inte var men jag förstår verkligen att det kan se ut som det från deras perspektiv och jag nu lämnat servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi satt i ett call i en discord server och snackade om lite allt möjligt och bara hängde och sedan joinade en Unive staff discord servern och både såg att en person i servern skickat en bild på 320 och trodde även att det en meta discord. Jag deltog aldrig medvetet eller med flit i doxxingen och jag stöttade inte heller det, men jag förstår att det blir fel från mitt håll eftersom jag inte rapporterar in det eller gör något annat emot det. Jag har inte varit delaktig i doxxing och vad jag vet så var det inte en meta discord, iaf inte från mitt håll då jag alltid sitter gäng vc när jag rpar. Jag vill gärna ha en ny chans att rpa på Unive då jag verkligen lär mig av mina misstag och jag förstår att det som fanns i den discord servern inte var okej alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från staffs perspektiv så var det en korrekt ban eftersom det verkligen såg ut som en meta discord även om det inte var det vad jag vet och även eftersom en person skickat olämpliga saker. Om jag hade varit staff hade jag också bannat och jag förstår verkligen varför och jag accepterar det. Jag skulle jättegärna vilja ha en till chans eftersom jag anser att jag inte medvetet deltog i doxxing och inte visste att jag gjorde det samt att aldrig medvetet skulle göra ett sånt här grovt regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare bland annat en gång när jag bytte server så blev jag bannad och en gång när jag var helt ny inom rp, då blev jag också bannad. Dessa misstag har gjort att jag verkligen lärt mig och tagit lärdom. Jag har aldrig gjort dessa misstag igen vilket visar att jag alltid tar lärdom. Framöver kommer jag vara väldigt noggran med vilka server jag är med i samt vilka personer jag umgås med och pratar med för att säkerställa att ingen verkligen skulle göra något sådant här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat skippa att ens vara med i den discorden och vi hade kunna hållt oss till gäng vc. Egentligen satt vi oftast i den dcn när vi spelade andra spel eller bara snackade privat men förstår verkligen till 100% från staffs perspektiv. Jag borde haft bättre koll på vad som skickats i servern och insätt att det var ett stort problem och då borde jag både rapporterat in det till staffs och lämnat servern. Jag borde tänkt lite smartare angående vad jag gjorde, att det gills som att delta i doxxing om man är med i dcn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig att hålla bättre koll på vilka dc servrar jag är med i samt vilka personer jag umgås med i dc osv om t.ex vad de skickar ut i dc chatterna. Jag förstår verkligen nu i efterhand hur grovt problemet är och jag hade inte blivit glad ifall någon hade skickat dessa bilder på t.ex mig. Jag kommer aldrig med sitta i sådana här discord servers och kommer hålla mig till gäng vc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Tillbaka