Accepterad Chrispher Jönnson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nxr_fatalz

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad är din discord tagg? pablo_cuba

Vem var det som bannade dig? Oklart, är bara bannad i dc servern och vet inte varför.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: williampban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad ur discord servern när jag lämnade servern för ganska länge sedan men jag vet inte varför. Förmodligen gjorde jag något cp men är osäker då det var väldigt länge sedan. Vill gärna börja spela på Unive nu igen då det är här jag har haft mina roligaste scenarion förut och jag hoppas ni kan ge mig en till chans att spela hos er så jag kan visa att jag kan bjuda på riktigt bra RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så är det lite oklart varför jag är bannad ur dc servern då man inte kan se någon anledning eller liknande men blev förmodligen bannad eftersom att jag lämnade Unive för en annan server. Jag inser nu i efterhand att det verkligen var ett dumt beslut att lämna Unive då jag genuint verkligen gillar servern och tycker folket här är väldigt sköna och härliga. Hoppas ni kan ge mig en chans till, skulle verkligen uppskattas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var förmodligen en korrekt ban eftersom jag vet att folk blir bannade när dem lämnar Unive och jag förråde Unive. Jag ångrar det djupt och hoppas verkligen att jag kan få komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag jag har varit bannad tidigare för clogg samt någon mindre ban och båda dessa var när jag var ny på Unive och på FiveM. Dessa bans har bara varit lärorika för mig och dem har hjälpt att förstå mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar på Unive och spelat vilket jag inser nu hade varit ett riktigt bra beslut. Att lämna Unive var ett av mina sämsta beslut när det gäller FiveM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att stanna på Unive eftersom det är här allt det roliga finns. Alla roliga personer, alla scenarion, scripts. RPn här är något jag gillar väldigt mycket och något jag gärna vill vara en del av. Hoppas ni kan förlåta mig för att jag lämnade servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka