Nekad chris1123hbb | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chris1123hbb

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? chris

Vad är ditt discord namn? crippan12_#3887

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Abdi föddes i dem håra delarna i rinkeby, han hade en pappa som heter Guled, han har 2 bror som heter hamza och en mamma som heter fatima. Allt var som vanligt de senaste 10 åren. Men så en kväll märkte Mahmoud att hans pappa var borta, paniken slog honnom så hårt så han tappade andan och han började hyper eventilera, när han hade hämtat andan så såg han att hans pappas bil var borta och hans yter klädder var också borta. Han sprang i den kyliga natten i februari, han springer åt vänster och inte långt borta ser han en silluett av en kropp, han springer fram oc h där ligger hans pappa med ett fler tal kkkniv hug på kroppen. Abdi ringer ambulans och några timmar där efter dör han på sjukan. Men han hade en aning om vem det var då det fanns bara ett kriminellt gäng i stan och från den dagen bestämde han sig att han skuulle hämnas på sin pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med allt möjligt från rolig rp och massvis med kompisar och kontakter som jag kommer rp med och bra social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man behöver inte vinna ett secnario hela tiden för att vara bäst typ man kan också låta dom andra försöka vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja t.ex cop baring gör inte med mening så du får polisen efter dig nlr Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog. fearrp innebär att du inte värnar om ditt liv metagaming innebär att du inte får ta information från discord till spelet i ett rp senacrio t.ex

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag spelade på denna innan med ped och krim men mitt discord konto vart bannat men ni kommer säkert inte ge tillbaka mig rollerna men ja jag har det för typ 1 år sen spelade jag här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Japp har spelat här innan eller va medlem och kriminell men råkade lämna dc så då får jag inte tillbaka rollerna de va för typ 1 år sedan och jag kan fortfarande slå ig osv men de va bara det jag vill tilläga ha en bra dag/kväll!

Nekad, utveckla din karaktärs personlighet, intressen och vad den sträver på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka